დღე მესამე
დღეს ვისწავლე და ჩამოვწერე ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.რა არის მიზნები და რა არის ამოცანები.ვისწავლე მნიშვნელოვანი იდეის გამომხატველი სიტყვები,მოვისმინე რჩევები კითხვების დასმისათვის.სტანდართიდან გამომდინარე დავწერე მიზნები.პროექტისტვის შერჩეული სტანდარტები უნდა იყოს მაღალი სააზროვნო უნარების განმავითარებელი,რაშიც დამეხმარა განახლებული ბლუმის ტაქსონომია.სტანდარტიდან გამომდინარე დავწერე ამოცანები(მიზნები)ყველა ინდიკატორის შესაბამისად.ამოცანები და კითხვები არ უნდა იყოს ბუნდოვანი. დავსვი მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები მეორე მოდულის მეორე აქტივობიდან
დღეს ვისწავლე და ჩამოვწერე ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.რა არის მიზნები და რა არის ამოცანები.ვისწავლე მნიშვნელოვანი იდეის გამომხატველი სიტყვები,მოვისმინე რჩევები კითხვების დასმისათვის.სტანდართიდან გამომდინარე დავწერე მიზნები.პროექტისტვის შერჩეული სტანდარტები უნდა იყოს მაღალი სააზროვნო უნარების განმავითარებელი,რაშიც დამეხმარა განახლებული ბლუმის ტაქსონომია.სტანდარტიდან გამომდინარე დავწერე ამოცანები(მიზნები)ყველა ინდიკატორის შესაბამისად.ამოცანები და კითხვები არ უნდა იყოს ბუნდოვანი. დავსვი მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები მეორე მოდულის მეორე აქტივობიდან
No comments:
Post a Comment